Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. marts 2010 - 00:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Joomla indhold væk

Hej
Jeg har en side som bruger cms systemet joomla.
Siden har virket fint, men pludselig i dag får jeg af vide at der ikke er noget indhold på siden.
Layoutet er der fint, men teksen er væk.
Alle artikler er publiceret og skulle dermed være vist på siden, men væk er de.

Nogen som har et bud på hvad der kan være sket?
Avatar billede acore Ekspert
09. marts 2010 - 10:09 #1
Fejl i en eller flere af databasens tabeller kunne være et bud. Har du ckecket det?
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. marts 2010 - 11:00 #2
Smid et link til din side, så er det nemmere at hjælpe dig.
Hvis det fx er en databasefejl, så vil Joomla fortælle dig det. Hvordan fortæller siden dig, at du ikke har noget indhold?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. marts 2010 - 22:00 #3
Det er
www.morselejr.dk og der er siderne tomme samt der er en side som slet ikke kan vises.
Jeg har lige set i adminstrations delen at der står

Following PHP Server Settings are not optimal for Security and it is recommended to change them:

PHP magic_quotes_gpc setting is `OFF` instead of `ON`
Joomla! RG_EMULATION setting is `ON` instead of `OFF` in file globals.php
`ON` by default for compatibility reasons
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. marts 2010 - 22:55 #4
Den fejl du får i administrationspanelet burde ikke have noget at gøre med indholdet.

Har du for nyligt skiftet php eller mysql version på din server?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. marts 2010 - 23:11 #5
den er hostet hos one.com og har ikke kunne finde noget på deres side om at de har skiftet php eller mysql version.
Kan det have noget at sige for så kan jeg da undersøge det.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. marts 2010 - 23:21 #6
fandt lige et forum hvor der stod at one.com muligvis har installeret php version 5.3.1 mandag den.4 januar 2010.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. marts 2010 - 23:27 #7
det virkede at opgradere joomla til den nyeste version, dog skal der laves lidt om før siden ign køre optimalt.
I skal have tak for forsøget.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. marts 2010 - 23:27 #8
lukker