Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2010 - 12:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

The remote name could not be resolved : e-conomic.com'

Hej

Jeg har et projekt som bruger et class library fra e-conomic. Dette library benytter en webservice. Når jeg forsøger at bruge denne webservice lokalt fungere det fint, men når det bliver kørt på webserveren får jeg fejlen: The remote name could not be resolved : e-conomic.com'. For at udelukke DNS fejl prøvede jeg med IP adressem, men det virkede heller ikke, så fejlen ligger sandsynligvis på serveren.

Når jeg går ind på webserveren og forsøger at tilgå websites som e-conomic er det ikke muligt og det er det samme når jeg forsøger at ping en server.

Problemet er opstået den 25/02 og jeg mistænker en windows update er skyld i problemet da der ellers ikke bliver pillet ved serveren.

Den firewall der ligger på serveren er den samme som da det virkede.

Er der nogen forslag til hvad jeg kan forsøge for at finde fejlen?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2010 - 14:47 #1
svar
Avatar billede e-conomicDK Nybegynder
13. oktober 2010 - 13:26 #2
Hej lehto,

prøv at kontakt API@e-conomic.com - De kan helt sikkert hjælpe dig med en løsning.