Avatar billede mogenseliseholm Nybegynder
06. marts 2010 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Skype lydproblemer

Hej.

Jeg har et problem med skype (ver. 4,2) Når jeg har en samtale og der er gået ca et min så bliver lyden meget dårlig - lyden skratter meget og lyden bliver dobbelt. Det først min virker det bare helt perfekt uden problemer. Jeg kører xp og har 10/10 mbit, så forbindelsen burde ikke være problemet. Jeg har så prøvet at lave et opkald med min kæreste pc for at se om jeg havde neværksproblemr men det virker fint uden problemer. Jeg har så osse prøvet at lave et opkald fra min kæreste pc til min og efter 1 min bliver lyder dårlig på min pc igen.

Jeg har reinstalleret skype men lige lidt hjælper det

Håber der er nogle kan hjælpe mig.

Mvh

Mogens
06. marts 2010 - 15:52 #1
Velkommen til E. ...

Kunne man forestille sig at der er noget Uønsket 'snavs' på din PC, som banker på netværket ?

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.
Avatar billede supervejle Nybegynder
24. juli 2010 - 18:56 #2
I skype kan du teste din míkrofon. Du kan prøve det.