Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 18:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Uninstall office 2010??

Jeg kan ikke afinstallere office 2010? der er ingen uninstall nogen steder og jeg kan ikke komme af med skidtet via kontrol panel, da den siger "This product installation has been corrupted. Run setup again from the CD, DVD, or another installation source." jeg har prøvet nogle løsninger jeg fandt på google, men de virkede ikke rigtig for mig :(

Nogen der ved hvad jeg skal gøre? kan jeg bare installere 2007 oven i så den sletter det eller?
05. marts 2010 - 18:56 #1
Slet mappen hvor den blev instaleret til
Derefter en oprydning med CCleaner ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

---

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 19:09 #2
det har jeg prøvet, men den kan ikke slette mappen?
05. marts 2010 - 19:16 #3
Der skal nok være 'et eller andet' som stadig er aktivt...

http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - install denne util. HøjreMusseTast på den/de filer som tilsyneladende ikke vil slettes...
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 19:25 #4
prøver jeg lige (:
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 19:37 #5
jeg kunne godt slette hele mappen med alt indhold nu, men office 2010 er stadig i kontrolpanel og kan ikke slettes?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 19:40 #6
glemte lige ccleaner, den er ikke færdig men har fundet mange problemer med microsoft office 2010 mappen som jeg lige har slettet
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 19:45 #7
det kan stadig ikke fjernes i kontrolpanel, selvom jeg ellers har slettet mappen og kørt Ccleaner?? ;s
05. marts 2010 - 21:23 #8
Gentager: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

(Der er nemlig forskellig mulighed afhængig af OS!)
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 21:26 #9
undskyld, havde lige overset det. men jeg har vista home premium
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
05. marts 2010 - 22:20 #11
men det er til office 2007 og det er som sagt 2010 jeg ikke kan fjerne
06. marts 2010 - 08:43 #12
... nu fik jeg 'sovet' på det:

CCleaner - Værktøjer - Afinstall programmer - [Slet element] ...
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. marts 2010 - 12:37 #13
det havde jeg ellers prøvet, men nu kunne den godt. mange tak for hjælpen (:
06. marts 2010 - 12:49 #14
... så er det om at oprette et Systemgendannelsespunkt, og så  installere 2007 (PS: Vælg [Tilpas] og én for én vælge hvilken elementer du vil have med)

Husk også http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=b444bf18-79ea-46c6-8a81-9db49b4ab6e5 + efterfølgende opdateringer fra WindowsUpdate !!!
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. marts 2010 - 12:51 #15
jeg har allerede installeret 2007 og min computer har opdateret fra windows opdate (:
06. marts 2010 - 13:52 #16
...og jeg har lagt [svar]...