Avatar billede Thony Rande Nybegynder
05. marts 2010 - 18:08 Der er 3 kommentarer

Ny installation af Vista

Hej

Jeg vil geninstallere Vista på min Laptop.
Jeg har kørt Win 7 i RC, men denne beder nu om ny Win 7 installation.
Denne haves ikke, og købes heller ikke.
Min laptop er over 2½ år gammel, og jeg forventer at den er død inden for det næste år, derfor bruger jeg ikke penge på et nyt OS.

Problemet er at jeg sendte hjernen i seng, da jeg gik i gang med at få Vista tilbage. Jeg formaterede den HD hvor Vista's install.vim var på.
Nu mangler jeg den selvfølgelig, og kan derfor ikke køre min recovery disc.

Er det bide i gulvtæppet og installere et gratis OS som Ubuntu, eller er der en mulighed for at finde install.vim et sted?

På forhånd tak

/Rande
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2010 - 19:14 #1
Hvis du har licensnøgle på din computer kan jeg brænde en OEM version til dig 30,00 kr. incl. forsendelse
Avatar billede Thony Rande Nybegynder
05. marts 2010 - 20:54 #2
Den er ikke slidt væk endnu, så det er det vi gør.

Send det på svar, og så bliver du belønnet

/Rande
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2010 - 21:04 #3
Du skriver bare til  -  mail@helgec.dk