Avatar billede flemming-s Nybegynder
19. juli 2001 - 08:30 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Napstar

Fungere Napstar pt? Hvis ikke hvad kan man så gøre ?
Avatar billede rvj Nybegynder
19. juli 2001 - 08:51 #1
er det napster eller napstar? Det er en mp3 søge maskine du skal bruge ikke?
Avatar billede christian18 Nybegynder
19. juli 2001 - 08:57 #2
Ja napster fungere helt fint men det fungere ikke uden nogen fejl!!
Avatar billede stig3 Mester
19. juli 2001 - 09:08 #3
Der er også www.scour.com
Avatar billede mrg Nybegynder
19. juli 2001 - 09:16 #4
Napster er i øjeblikket lukket for download, og det bliver det ved med at være til der ikke længere er \"huller\" - dvs. indtil der ikke er noget der hedder \"Peeaarl Jaam\" og lignende...

De omdanner det til et betalingssite til efteråret. Jeg kan anbefale www.bearshare.com - det fungerer (men der er ikke så mange brugere endnu, så det er lidt svært at finde ting).

Tjav...
Avatar billede mrg Nybegynder
19. juli 2001 - 09:16 #5
svar
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2001 - 10:20 #6
du kan også bruge kazaa og winmx

http://www.winmx.com

http://www.kazaa.com

to meget gode til alt :)

/SpEeDy
Avatar billede borsk Nybegynder
19. juli 2001 - 10:54 #7
http://www.edonkey2000.com

Brug denne her, du kan hænte alt her.
Avatar billede styggeulv Nybegynder
24. juli 2001 - 13:24 #8
her er svaret på dine kaffebønner: Rapigator! Med den kan du komme ligeså langt som du ku\' med Napster, for du kan koble dig på indtil flere servere alt efter eget ønske og behov! nJoy! ;-)http://www.rapigator.com/

-Ulven-
Avatar billede flemming-s Nybegynder
05. august 2001 - 19:06 #9
Jeg skal nok vende tilbage med point mv. Har lige geninstaleret, så der er jo lidt der skal .... :o/
Avatar billede flemming-s Nybegynder
06. august 2001 - 00:19 #10
Hvad er status på Napster Pt. 6 august ?
Avatar billede lala-joker Nybegynder
06. august 2001 - 00:24 #11
napster er dårligt lige pt.!
der kommer en ny napster hvor du kan share filer der hedder noget med .nap
altså lydfiler så du kan kun dloade filer over napster der hedder .nap
det er lidt skod men hvis jeg var dig ville jeg downloade nogle af de andre helt vildt store share programmer over nettet såsom:

www.imesh.com
www.kazaa.com
www.winmx.com
www.morpheus.com

der kan du downloade alt videoer, musik, spil, programmer osv. meget bedre end napster kan jeg fortælle dig !

jeg tror da stadig man kan finde lidt på napster men der er kommet meget filter på !!
altså du kan ikke søge efter : madonna
så skal man skrive maddona
og lave fejl der er mange der bare har ændret navnet på deres musik fil så det går udenom filteret..

håber det kan hjælpe dig =)

/ lala Joker
Avatar billede flemming-s Nybegynder
06. august 2001 - 00:33 #12
Hvis jeg også gerne vil finde dansk musik hvilken er så bedst ?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
06. august 2001 - 00:33 #13
Hvilken erfaring har du med Rapigator lala-joker
Avatar billede flemming-s Nybegynder
07. august 2001 - 20:28 #14
Jeg savner dog at få et godt alternativ til napster også set i forhold til mine sidste 2 spørgsmål. derudover høre jeg helst om personlige ergfaringer. Man kan så meget men det er langt fra alt der fungere som de beskriver i \"reklamerne\" :o) Flemming