Avatar billede rasm_ar Nybegynder
04. marts 2010 - 11:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Firewall

Den anden dag stod min gamle PC af, og jeg måtte til lommerne, Jeg købte en Dell Inspiron 570, 2,8 G, 64 bit operativ. På Pc eren var der et antivirusprogram fra Mc Alfee, men da jeg på den gamle arbejde med "Online Armor" Slettede jeg Mc A. Men da jeg skulle indlæse OA, svarede denne, at det ikke kunne lade sog gøre, idet OA ikke understøttede 64 bit. Derfor er spørgsmålet, hvilket system/program eksperterne mener vil være det rigtige, jo billigere jo bedre for en folkepensionist.
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2010 - 12:52 #1
Jeg mener at det er en fejl, at du har slettet Mcafee  security center, da der er det DELL normalvis levere på deres pc - pt. kører de med fuld opdatering sov. på de i 15 mdr.

Mcafee  security center indeholder jo både Antivirus, firewall, spyware
http://www.mcafeestore.com/v2.0-img/operations/mcafeedk/site/paidSearch/microsite/new50/product_internetsecurity.html

Har du ikke mulighed for at installere det igen?
eller kører en systemgandannelse, til før du afinstall ?

Ellers firewall her:
http://www.zonealarm.com/security/en-us/zonealarm-pc-security-free-firewall.htm
Avatar billede f-arn Guru
04. marts 2010 - 13:39 #2
Jeg er enig med haverslev, men jeg har lige et spørgsmål. Som jeg læser dit spørgsmål, er den pc på nettet uden sikkerhed. Er det korrekt? Hvis du ikke kan systemgendanne så prøv en PC Restore. Læs dette.

http://translate.google.dk/translate?u=http%3A%2F%2Fsupport.euro.dell.com%2Fsupport%2Ftopics%2Fglobal.aspx%2Fsupport%2Fdsn%2Fen%2Fdocument%3Fdocid%3D362066&sl=en&tl=da&hl=&ie=UTF-8

Du skal under alle omstændigheder ha' noget sikkerhed på den pc og Mcafee Security Center er slet ikke dårligt.
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
06. marts 2010 - 07:04 #3
Tak for tippet. Jeg erlægger et svar
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2010 - 09:39 #4
Hvorfor lægger du svar - kunne du ikke bruge løsningen ??
Avatar billede f-arn Guru
06. marts 2010 - 10:48 #5
@rasm_ar
Nu har jeg kigget på din histirik og du har helt tydeligt ikke læst og forstået dette:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
06. marts 2010 - 16:09 #6
Undskyld haverslev du skulle selvfølgelig have de 30 points. Jeg mener altså, at jeg efter bedste (manglende) evner har gjort det rigtig. Kan vi prøve forfra?
Arne
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2010 - 16:48 #7
Fint nok, glem de points - skulle bare lige have på plads, at der var enigehed om at det var den "korrekte" løsning på dit spørgsmål.