Avatar billede mhsdk Nybegynder
30. december 1999 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jmail.SMTPMail error '8000ffff' - HASTER...!!!

Jeg har et lille problem, jeg har 1 domain med 3 sub domain's på begge sites køre på samme server hvor jeg har installeret Jmail, når jeg sender mail fra sub1.domain.com virker Jmail fint, når jeg sender fra sub2.domain.com virker Jmail også fint, men prøver jeg at sende fra sub3.domain.com..

kommer denne fejl:
--------------------------------------------------
The message was undeliverable. All servers failed to receive the message .execute()
"SOCKET ERROR: Host not found" No socket for server. ConnectToServer() 1 of 1 servers failed
-------------------------------------------------

Jeg har snart været alt igennem og det ser ikke ud til jeg kan finde fejlen..

/mhsdk
Avatar billede pingo Nybegynder
30. december 1999 - 11:11 #1
Det lader til at sub3.domain.com ikke kan få fat i serveren du har sat til at være afsendelsesserver (SMTP server), eller at denne server ikke tillader sub3.domain.com til at benytte den.
Avatar billede cldu Nybegynder
30. december 1999 - 16:39 #2
udvidet: du skal sørge for at SMTP serveren enten er en public server eller at sub3.domain.dk har en ip der tillader adgang til den server du benytter.
Avatar billede pingo Nybegynder
04. januar 2000 - 12:00 #3
Har du fundet ud af noget?
Avatar billede mhsdk Nybegynder
04. januar 2000 - 12:30 #4
Nej desvære ikke endnu...
jeg fatter det sku' ikke helt...

jeg har snart været alt igennem !
Tror jeg dropper det og prøver men et andet mail program...
Avatar billede mhsdk Nybegynder
06. januar 2000 - 14:59 #5
Da jeg ikke har fundet noget svar på dette spørgelsmål lukker jeg det...

Jeg fandt en anden løsning...
jeg bruger nu en anden mail klinnt..

Men tak for hjælpen