Avatar billede mce Nybegynder
04. marts 2010 - 10:00 Der er 3 kommentarer

Se tidligere versioner af et Excel 2003 dokument

Hvis man gerne vil se den oprindelig version af et Excel 2003 dokument - hvor findes funktion så?
04. marts 2010 - 10:23 #1
Hvad mener du med den oprindelige version af et Excel 2003 dokument?
Avatar billede mce Nybegynder
04. marts 2010 - 10:29 #2
Hvis bruger A har oprettet et Excel dokument med indhold og har gemt dette. Bruger B åbner så dokumentet, laver rettelser og gemmer oveni i stedet for at gemme som en ny version.

Jeg har ladet mig fortælle at der findes en funktion, hvor man kan se forskellen i dokumentet, hvilket jeg efterlyser her.
04. marts 2010 - 11:22 #3
Hvis A gemmer projektmappen 5 gange og B herefter gemmer 3 gange, hvilken er så den oprindelige?

Der findes en mulighed for at registrere ændringer i en projektmappen; MEN det er en funktion, der skal aktiveres FØR et problem opstår.

Funktioner->Ændringer->Fremhæv ændringer

Herefter findes værktøjerne til at håndtere ændringerne i værktøjslinien Korrektur.

Er filen gemt på en server har serveren - afhængigt af hvilken software, der er på serveren, muligvis en funktion til at finde en tidligere version af et gemt dokument.