Avatar billede harlequin Nybegynder
03. marts 2010 - 08:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Henter ikke alle emails

Outlook henter ikke alle mine mails, jeg har ingen ide om hvorfor og hvad der er grund til det. Jeg kan se at der mangler en del mails, da jeg videresender dem til min gmail. Jeg har ingen ide hvorfor de ikke kommer frem i min indbox, jeg har kikket i spam mappen men der ligger de heller ikke, det er som om at de slet ikke bliver hentet ind i outlook.

Mvh
Peter
Avatar billede madand Nybegynder
03. marts 2010 - 09:21 #1
Hvordan er din mail sat op?
POP3? IMAP? Exchange?
Avatar billede harlequin Nybegynder
03. marts 2010 - 11:25 #2
Det er en gammel TDC mail, altså POP3, jeg bruger dog gmail som SMTP, men det burde vel ikke have noget indflydelse på at hent emails!
Avatar billede mullechip Novice
03. marts 2010 - 22:08 #3
Hej
Jeg har pludselig fået nøjagtig samme problem - opstod for 3 dage siden. Jeg bruger mac-versionen af Outlook (Entourage). Jeg fandt imidlertid ud af, at stort set alle min mails automatisk havner i Slettet post. Jeg har oprettet nogle regler, men har lige set dem alle igennem - og ingen af reglerne er sat til at flytte mails til Slettet post.
Avatar billede harlequin Nybegynder
04. marts 2010 - 08:51 #4
Det ser ikke ud til at jeg i det hele tager får hente de mails, jeg kan ikke finde dem i uønsket emails eller slettet. Jeg har også kigget under mine regler, der er ikke sat regler op så det er heller ikke her den er gal.
Avatar billede mullechip Novice
05. marts 2010 - 15:50 #5
Jeg har fundet ud af, hvad problemet var hos mig selv. Jeg havde fået oprettet en regel under "Administration af adresselister". Ikke helt logisk, men denne regel betød altså, at alle mails blev sendt direkte til "Slettet post". Kan ikke helt gennemskue, om det er det samme problem, du måtte have. Du har måske oprettet én eller anden regel, som blokerer dine mails.
Avatar billede acore Ekspert
08. marts 2010 - 19:21 #6
Har du kigget i din spam-mappe hos TDC? Det kan du gøre vha deres web-mail.
Avatar billede harlequin Nybegynder
10. januar 2011 - 05:10 #7
Fandt aldrig ud af problemet og skiftede over til gmail, så jeg lukker den her.