Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
03. marts 2010 - 08:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash Player problem

Hej..
Jeg sidder med et problem ang. Flash Player fra Adobe.
Jeg har hele tiden haft programmet, men efter en oprydning er det pludselig forsvundet. Jeg har gentagne gange prøvet at installere det igen, men uden held. Jeg får hver gang meddelelsen: "Registrering mislykkedes".
Er der mon nogen, der kan hjælpe mig videre??
Jeg har Windows XP og IE8.
Jeg har også prøvet med systemgendannelse, men igen uden held.

Mvh
Kurt
Avatar billede Blandy Praktikant
03. marts 2010 - 11:58 #1
Kan du ikke åbne flash-elementer? Kig i dine inernet tilføjelsesprogrammer, og tjek om de virkelig er væk. Det kan være at det bare ser ud som om de er det.
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
03. marts 2010 - 12:59 #2
Hej igen..
Nu er den da helt gal...
Når jeg prøver at åbne forskellige programmer, f.eks. yahoo mail, kommer der en sikkerheds advarsel fra IE, der spørger om jeg vil installere tilføjelsesprogrammet Adobe Flash...
Men lige meget, hvad jeg gør, så er skærmen frosset, og jeg kan starte helt forfra...suk.
Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede Blandy Praktikant
03. marts 2010 - 13:23 #3
prøv at genstarte. Og så se om den gør det igen. Hvis den gør det, bliver du vist nødt til at lave en gendannelse af system til da det hele virkede. Har du et antivirus program installeret på maskinen?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. marts 2010 - 13:26 #4
Start explorer og gå i funktioner internetindstillinger-avanceret og nulstil.
Genstart IE.
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
04. marts 2010 - 07:37 #5
Hej igen..
Sidder her til morgen og prøver igen...suk.
Har lige gjort som "silbidor" anbefalede..nulstillede alle indstillinger i IE..og genstartede.
Blev igen mødt med den forhadte meddelelse: "Vil du installere Adobe Flash Player?"
Men denne gang med den forskel, at jeg faktisk kunne klikke på noget;-) Jeg valgte at klikke på "Installer" for at slippe for mere vrøvl fra den side.
Har nu prøvet at surfe lidt rundt (klikker meget forsigtigt, haha)...og foreløbig er jeg sluppet for mere bøvl;-)
Så tak for hjælpen til jer, der svarede...;-)

Til sidst..
Er der ikke noget om, at man skal afslutte denne "tråd" på en eller anden måde????
Jeg mener at jeg engang tidligere fik en på hovedet for ikke at gøre det??? Jeg er bare ikke klar over hvordan??
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2010 - 06:45 #6
Du kan bare acceptere mit svar så har du lukket tråden, det lyder som om at det hjalp at nulstille.
Du sætter flueben i firkanten under det farvede svar oppe til højre, og klikker på accepter nede til venstre.