Avatar billede theblueman Nybegynder
02. marts 2010 - 16:17 Der er 1 løsning

Projektor til en svømmehal...

Hej alle sammen,

Jeg skal indkøbe en projektor til brug i et rum med et klorvandsfyldt svømmebassin. Det er tænkt at projektoren skal bruges over et par timer og derefter stilles væk igen.

Jeg har skrevet lidt med Sony og Panasonic og de har ikke nogle produkter der er lavet til at kunne klare fugt.

Er der nogen af jer derude der kan anbefale en projektor.

Den skal være i Full HD kvalitet og kunne lave et lærred på 3 gange 1½ meter på 5 meters afstand.

På forhånd tak for hjælpen!

MVH Lars
Avatar billede theblueman Nybegynder
09. januar 2011 - 12:33 #1
Ikke aktuelt mere da der skal spares...!