Avatar billede PlekterDK Nybegynder
01. marts 2010 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iTunes US konto

Jeg har prøvet at oprette en US iTunes konto, men i kreditkort oplysningerne kan man ikke vælge none mere. Hvad gør man så ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. marts 2010 - 08:41 #1
Nådada - der er nogen der så TV i går aftes ;-)

Jeg har ikke selv prøvet, men var det ikke netop hertil man skulle bruge et US-gavekort? - så kan man oprette kontoen via en "bagvej"...
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
02. marts 2010 - 09:01 #2
Så du ding xD? Du kunne prøve at sende en mail til dem...
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
06. marts 2010 - 12:05 #3
Har set so ein ding og søgt på nettet, men der foreslår de at man i betalingsmåde vælger ingen. Men denne mulighed er væk. Så mit spørgsmål er om jeg bare kan redeem et gavekort uden betalings info, eller de har strammet reglerne ?
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
09. marts 2010 - 17:44 #4
Har selv løst det.