Avatar billede lytzen Nybegynder
01. marts 2010 - 08:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

NAS på trådløs netværk

For øjeblikket står min NAS inde på mit kontor, hvor den er forbundet til min router via en gigabit port. Mht. performance er det den rigtige løsning, men desværre larmer NAS'en så meget, at jeg bliver nødt til at flytte den til et afsides lokale.

Jeg vil gerne undgå at skulle trække et netværkskabel rundt i hele huset, så derfor er mit spørgsmål følgende:
Hvordan forbinder jeg NAS'en til mit trådløse n-netværk hvis den ikke fysisk kan forbindes til min nuværende router? Skal jeg have en ekstra router og på en eller anden måde forbinde den til det nuværende setup?

Hvis der er nogen der kan svare, så må det gerne være med eksempel på hvad jeg kunne købe.

På forhånd tak!
Avatar billede smartebenny Nybegynder
03. marts 2010 - 18:28 #1
Du skal have en trådløs klient (bridge) a.la. denne eller lign.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=dap-1522&sp=all&pid=502928
Avatar billede lytzen Nybegynder
02. april 2012 - 14:35 #2
Jeg valgte at kable via elnettet i huset