Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 06:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

SPIL

Jeg har slettet inholdet på min hardisk og bygget den op forfra.Det fungerer HELT fint dog kan jeg IKKE spille nogen spil overhoved.Instalationen går fint men så snart jeg vil starte spillet så går maskinen i "sort".jeg er faktisk nød til at slukke for strøm da jeg ikke en gang kan genstarte med "Ctrl+Alt+Delete"
HJÆLP!!  :-)
Avatar billede cr Nybegynder
30. december 1999 - 07:49 #1
Hvilket operativ system kører du med?

Har du installeret de nyeste DirectX drivere?
Avatar billede retep Nybegynder
30. december 1999 - 15:47 #2
Har du fået installeret dine grafikkort-drivere?
Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 15:59 #3
Jeg kører med win.98 DK.
Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 16:02 #4
Her fået installeret  min grafikkort-driver.Det er en Banshee 16 mb
Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 16:03 #5
Underrsøger om jeg har nyeste DirectX...Ok?
:-)
Avatar billede cr Nybegynder
30. december 1999 - 16:07 #6
Jeg har selv en Banshee, og efter at jeg havde haft det i nogle måneder begyndte det at slå fra når jeg spillede (spillet låste). Det hjalp da jeg købte en blæser og satte den ind i midt kabinet. Men andre ord, mit grafik kort blev for varmt. Kan det være det?
Avatar billede retep Nybegynder
30. december 1999 - 16:32 #7
Tjaaa... Men når maskinen har kørt før geninstallation, så lyder det mest som en software-fejl...
Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 21:26 #8
"Sjovt" at du siger det med at kortet er blivet for varmt.Jeg havde/har prob.med blæser....den lyder som en "Trabant"første 10-15 sek.*G*men ellers kører igen.Men    NEJ........skaden er sket allerede den gang jeg for første gang genistallerede win.98 ovenpå den eksisterende.
Avatar billede maciej Nybegynder
30. december 1999 - 21:30 #9
til retep......hmmmm*S*..Ja måske..men hvor?.Under inst.af feks.Heksen 2 "siger"den at jeg skal har en DirectX3a...men jeg har en Directx7!
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 11:29 #10
maciej>> Gå ind på Windows Update og download DirectX 7 ... og se om det hjælper !
Avatar billede maciej Nybegynder
04. januar 2000 - 21:12 #11
til goulduck.....7-er er installeret.
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
04. januar 2000 - 21:33 #12
Det skulle da ikke hjælpe at få den nye Directx, da man har kørt med de foregående versioner, men jeg ville foreslå at formatere igen, og så installere, men prøv at lade være med at putte alle dine programmer på, start med spil, og se så hvad den gør.
Avatar billede maciej Nybegynder
05. januar 2000 - 06:09 #13
Til ALLE....  :-)))
Fik installeret på ny driver til bundkortet:ali agp v.1.65
ali Busmaster driver
Det hjælp!...indil videre.
Avatar billede templar Nybegynder
05. januar 2000 - 11:52 #14
Har du overvejet at formatere din HD og ikke nøjes at genistallerede win.98 ovenpå den eksisterende. Har selv haft lig problem med en maskine, hvor den låste efter win98 var blevet lagt oven på den gamle, men som "retep" siger lyder det som en software fejl.

En anden mulighed er: Når du genstarter computeren så vælg at køre en normal opstart med bootlog fil. I denne fil kan du bagefter se, hvor det er gået galt.

Held og lykke med det
Avatar billede maciej Nybegynder
05. januar 2000 - 15:35 #15
til templar:jo....jeg har formateret HD i anden omgang men havde samme problem som hvis jeg bare havde gen.inst.win 98 ovenpå den eksisterende