Avatar billede cskott Nybegynder
28. februar 2010 - 00:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tunebite forvrænger

Hej

Jeg har fået et problem med tunebite premium.
Det er begyndt at forvrænge musikken når jeg vil lave en wma om til en mp3 fil.

Det har ellers virket uden problemer..
Avatar billede Beach Mester
28. februar 2010 - 02:34 #1
Hmm... Kører du for mange tråde eller for hurtig konvertering?
Jeg holder selv maskinen nede så Tunebite kun belaster CPU med 50-60%

//B
Avatar billede cskott Nybegynder
28. februar 2010 - 10:59 #2
Jeg har prøvet at kører en sang ad gangen. Men den forvrænger stadig lyden..

Jeg forstår det bare ikke, for det har virket uden problemer indtil nu.

Jeg har prøvet at afinstallere det og installere det igen. Det havde heller ingen effekt..
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2010 - 12:49 #3
Tunebite ligger som regel et filter (en slags driver)i lydkort enheden.
den bliver registreret som "Tunbite High-Speed dubbing"
under eheder til Lyd, Video og spil.

Gå i enhedshåndtering  (kontrolpanel / System)
Klik på + udfor enheder til lyd, video osv
H-klik på linjerne der og vælg fjern - 1 af gangen
det er muligvis ikke alle linjer du kan vælge fjern på, men det betyder ikke det store, fjern dem du kan.
Genstart pc`en og lad windows selv finde og installere lydkort osv. igen
Avatar billede cskott Nybegynder
28. februar 2010 - 13:30 #4
Hej

Tunebite havde godt nok lagt en Tunbite High-Speed dubbing ind under lyd, video og spil.

Jeg fjerne det hele og genstarte pc'en.

Derefter starte jeg tunebite og ville afspille en sang, det kunne jeg ikke den sagde at den mangle Tunbite High-Speed dubbing driveren og at tunebite skulle installeres på ny.

Jeg afinstallerede tunebite, genstartede computeren og installerede tunebite på ny.

Problemet er det samme, den forvrænger stadig.
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2010 - 15:47 #5
Prøv at tjekke om der evt. skulle være noget "uønsket" der kører i baggrunden

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige NEJ til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Avatar billede cskott Nybegynder
28. februar 2010 - 16:07 #6
Jeg har prøvet at kører CCleaner efter jeg afinstallerede tunebite. Men det var det samme problem efter jeg installerede det igen.

Jeg afinstallerede tunebite igen, og prøvede at installere det på en anden maskine. Men det gjorde heller ingen forskel. Det forvrænger stadig lyden..

Kan det have noget at gøre med at tunebite ønsker at man skal købe en ny version af programmet? For jeg mener at jeg kan huske at jeg har prøvet noget ligende det samme for nogle år siden. Der købte jeg en ny opdateret udgave af tunebite og derefter var der ingen problemer.

Men det kan da ikke være rigtigt eller hvad?
Avatar billede Beach Mester
28. februar 2010 - 17:39 #7
Har en Ver. af Tunebite der er ret gammel, der står 5.1.174.7400.
Mener det er 2 år siden det blev købt.
Har opgraderet programmet på en anden maskine, og her virker det også OK

//B
Avatar billede cskott Nybegynder
01. marts 2010 - 09:57 #8
Den udgave jeg har hedder tunebite premium og er fra 1/7 2008.

Jeg fatter det bare ikke. Det har kørt upåklageligt indtil nu.
Og nu virker det pludselig ikke ordentligt på nogen maskiner.
Avatar billede cskott Nybegynder
03. marts 2010 - 08:38 #9
Hej igen, igår aftes opgraderede jeg min gamle premium udgave til Tunebite Platinium og nu virker det igen det kostede mig så bare 20 eur.
Avatar billede Beach Mester
04. marts 2010 - 02:56 #10
Kan ikke komme med nogen fornuftig forklaring på den... Har ikke selv været ude for problemet og tvivler på at Tunubite har indbygget en "udløbsdato" som laver ged i lyden efter x antal dage.

//B
Avatar billede cskott Nybegynder
04. marts 2010 - 17:15 #11
Lukker
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
30. november 2011 - 23:34 #12
Det løste sig da jeg hentede version otte. Den kan hentes her http://programmer.downloadcentral.dk/?TunebitePlatinum/Rip-Kopier/Multimedie/2837.

I øvrigt generelt et super program og nok det bedste i genren!
Avatar billede christopher99 Nybegynder
01. marts 2012 - 23:25 #13
Er der fortsat problemer med Tunebite, så kan du med fordel få dansk support til programmet via http://www.tunebite.dk/