Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:48 Der er 8 kommentarer

Windows Stifinder Problem

hejsa :D

Jeg har det problem at mit windows stifinder program ikke virker rigtigt.... Der står følgende: Windows Stifinder er holdt op med at fungere -> Windows Stifinder genstarter.

Jeg har stofa safesurf og kører med windows vista 32-bit home premium service pack 2

model: XPS XPS_630I
lEVERANDØR: Dell
Grafik kort: NVidia 9800GT

håber i kan hjælpe spørg endelig om noget hvis i skal vide mere :D
27. februar 2010 - 19:54 #1
I første omgang:

1. Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
2. Skriv: SFC.exe /Scannow > Enter
3. Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det
4. Genstart computeren
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 21:23 #2
hejsa :D jeg har gjordt det du har bedt mig om .. lige nu er den igang med at "systemscanne" håber det virker :D tusind tak det tar jeg som et svar :D
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 21:33 #3
Øv! det var desværre ikke det som der var galt med den... den skrv: Windows Ressourcebeskyttelse har ikke fundet integritetsfejl.

Andre forslag måske ? :s
27. februar 2010 - 21:36 #4
Anden omgang:

1. Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
2. Skriv: CHKDSK.exe C: /F / R /X
3. Du skal sansynligvis genstarte computeren og lade den checke under næste opstart...
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 22:01 #5
Har gjort det. det kom efter jeg havde spillet call of duty modern warfare 2 via. steam. den skriver stadig windows stifinder genstarter men efter det kommer der en lille grå boks hvor der står : opretter personlige indstillinger også står der noget med C/: drev noget... underligt
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 22:02 #6
Der står i den lille grå boks noget med internet explorer eller et eller andet det forsvinder hurtigt.. altså der står noget med C/: drev 32 agtigt og noget med internet noget....
27. februar 2010 - 22:31 #7
Hmmm... andre i denne tråd ?
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
27. februar 2010 - 22:45 #8
jeg kan ikke logge ind på min steam account mere ... har prøvet at gå til deres hjemmeside og support ... tror det kunne være lidt noget med at gøre med at min bruger er blevet "hijacked" ... jeg ved ikke mere ... det kom bare imens jeg spille COD modern warfare 2 online