Avatar billede kram78 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"Ny mappe" funktion er væk?

Jeg har haft nogle problemer med en lille virus. Har kørt noget antivirus og det sidste jeg kørte var Ccleaner. Det løste problemet med manglende .dll fil.

Nu opdager jeg pludselig at jeg ikke kan oprette nye mapper. Altså knappe er forsvundet i stifinderen (og når jeg højre klikker, fx. bare på skriverbordet) og når jeg fx. downloader noget, så er knappen der, men når jeg trykker, sker der intet.

Jeg kan godt kopiere en eksisterende mappe og ændre navnet, bare ikke oprette en ny mappe.
Jeg bruger vista!

Nogen der ved om jeg er kommet til at ændre en indstilling et eller andet sted, eller hvad dette skyldes?
27. februar 2010 - 19:38 #1
Provokation: Når du ikke 'gider' at følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/profil/kram78 (Dem der ikke er grønne - alle på nuværende tidspunkt), så 'gider' folk heller ikke hjælpe/bistå dig en anden gang...
Avatar billede kram78 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:41 #2
Provokation modtaget:o) Hvordan "afslutter" man et spørgsmål? nu det et par år siden jeg har været på siden!
27. februar 2010 - 19:44 #3
Avatar billede kram78 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:54 #4
Der er ingen sted hvor jeg kan acceptere svaret og giver point i de gamle tråde? Er det fordi folk har svaret som kommentar?
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. februar 2010 - 23:00 #5
Du skal bede dem som har hjulpet dig om at lægge et svar som du kan acceptere.

Prøv at læse tråden her og se om det er løsningen på dit problem: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproui/thread/9ee6ecdf-5958-4af4-b640-c659ada57bc4
Avatar billede kram78 Nybegynder
28. februar 2010 - 20:47 #6
Hej,

Jeg løste problemet ved at bruge et genoprettelse-punkt fra før min virus :o)
Avatar billede kram78 Nybegynder
28. februar 2010 - 20:48 #7
kgkg
Vil du ikke smide et svar for besværet. Det var nemmelig det samme problem, som er beskrevet på linket.
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. februar 2010 - 21:20 #8
Ok, hermed et svar...