Avatar billede lenn Nybegynder
26. februar 2010 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Poert forwarding i forb. med Bittorrent

Jeg har en Buffalo Livestation NAS server med indbygget Bittorrent Klient. Nu vil jeg gerne have den til at står og hente en fil, men der sker ingenting. Jeg tror det er pga. min router - en ZyXEL P-335U - i følge Port Scanner er port 6881 lukket i routeren. Så mit spørgsmål er gangske simpel: Hvordan aktivere jeg/laver port-forwarding på den pågældende router. Hver gang jeg forsøger at lave en "åbning" i: "network-->NAS-->Application på port 6881 - får jeg at vide at der er en konflikt i forhold til uTorrent bla bla bla...

Håber på hurtig hjælp...
Avatar billede CrazyDog Nybegynder
26. februar 2010 - 22:21 #1
Hvilket bittorrent program bruger du ??
Avatar billede CrazyDog Nybegynder
26. februar 2010 - 22:42 #2
Undskyld... Læste det ikke lige ordenligt igennem første gang.
Avatar billede CrazyDog Nybegynder
26. februar 2010 - 22:45 #3
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-335WT/Utorrent.htm

Din ZyXEL router P-335U, skulle gerne opfører sig 98% som P-335WT, men prøv at kør den igennem ;)
Avatar billede rexman Nybegynder
27. februar 2010 - 08:20 #4
Prøve dette program Simple Port Forwarding 2.7.6 Lenn

http://simple-port-forwarding.dk.malavida.com/d6808-download-gratis-windows
Avatar billede smartebenny Nybegynder
27. februar 2010 - 14:18 #5
kan også være at din udbyder har lukket for 6881.
så kan det prøves med en anden port i både routeren og dit torrent program.