Avatar billede Stoffer99 Nybegynder
26. februar 2010 - 20:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm slukker når Windows starter

Hej
Da jeg kom hjem idag startede jeg min pc men den virkede ikke.
Den bliv bare ved med og genstarte og genstarte.
Nu har jeg formateret min pc så kom jeg ind på skriveboret og puttede alle min drivers for alle mine ting Motherboard, CPU OSV.
Men så genstartede jeg den og så da den var ved Windows skærmen gik det stadig fint... men lige før jeg kom ud på skrivebordet slukkede min skærm og så stod der på den "No signal".
Men vis jeg stater den i fejlsikkertilstand så går det fint, der slukker skærmen ikke...... kan i hjælpe? :)

(Windoes XP og min pc har virket før)
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2010 - 21:04 #1
Har du installeret grafikkort driver ?
Har du opdateret grafikkort driver til nyeste version?
Har du ændre skærmopløsningen, så den evt. er blevet for høj - hvis ja så ændre den i fejlsikret tilstand.
Har du evt. ændret Hz i grafik ? - hvis ja så ændre den i fejlsikret tilsatnd.
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2010 - 21:07 #2
En anden ting du kan prøver er, at starte i fejlsikret og vælge [b VGA tilstand[/b] og lad den kører et øjeblik i den tilstand.
Genstart herefter i normaltilstand.
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2010 - 21:07 #3
Skulle have været:
En anden ting du kan prøver er, at starte i fejlsikret og vælge VGA tilstand og lad den kører et øjeblik i den tilstand.
Genstart herefter i normaltilstand.
Avatar billede Stoffer99 Nybegynder
26. februar 2010 - 21:24 #4
Hmmz Hvor kan jeg vælge VGA tilstand? :)
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2010 - 21:29 #5
Vi er vel enige om at det er XP du kører og så hedder de mere præcis: Aktiver VGA-tilstand

Se her:http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.php
Avatar billede Stoffer99 Nybegynder
26. februar 2010 - 22:58 #6
Tak! :D
Men jeg trår stadig ikke at det er noget med at jeg har lavet skærmopløsning for stor fordi den stod på det som den startede med fra man installere Windows.
Men har i nogen andre forslag? :D
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2010 - 08:20 #7
Du svarer jo kun på noget af det jeg spørger, hvad med:
Har du installeret grafikkort driver ?
Har du opdateret grafikkort driver til nyeste version?
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2010 - 08:22 #8
Fortæl tillige, hvad det er for en pc? - Navn og model nr.
Avatar billede Stoffer99 Nybegynder
27. februar 2010 - 12:41 #9
ow!!! Nu virker det 1000! TAK!!! skriv lige så du kan få points :D
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2010 - 14:10 #10
Svar kommer her :-)