Avatar billede pbcomx Nybegynder
26. februar 2010 - 14:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ven kan ikke joine Server

Hej. Jeg har en "server com" Som jeg brur til at lave servere med og ftp. Og samtidig har jeg også en ven der har samme internet udbyder som jeg. www.Comx.dk . Lige gyldigt hvilken computer jeg brur til at lave server på med internet fra Comx så kan min ven ikke joine..? Har ringet til comx men de ved ikke hvad det kan være.?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
26. februar 2010 - 18:50 #1
For det første hvilket "produkt" taler vi om? For det andet, har du husket at port-forwarde? det gælder om du har router eller ej.
Avatar billede pbcomx Nybegynder
26. februar 2010 - 18:57 #2
Glemte at sige jeg har Swift... Hvad mener du med hvilket Product? Hvis Swift, så D-Link?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
27. februar 2010 - 21:23 #3
Mener, er det FTP; web-server? Et spil?
Avatar billede pbcomx Nybegynder
27. februar 2010 - 21:28 #4
Ohmm. Jeg bruger den som FTP og spil server.. Mest som Garrysmod Server
Avatar billede Killervalon Nybegynder
28. februar 2010 - 01:59 #5
Det skulle gerne være 1200,27000-27015,27020-27039 ellers kan du jo lige checke på portforward.com, under Counter-Strike, siden at det er den samme engine og porte (eller ikke 100% hvis man tænker på goldensource-engine CS 1.6 osv)
Avatar billede Killervalon Nybegynder
28. februar 2010 - 01:59 #6
(altså hvis der ingen kan joine)
Avatar billede pbcomx Nybegynder
28. februar 2010 - 12:42 #7
Alle kan joine undtagen min ven... Har åbnet alle porte inde på Comxnet's Hjemmside og slået firewall fra..
Avatar billede Killervalon Nybegynder
02. marts 2010 - 14:55 #8
altså alle kan joine internt ikke? - Har du prøvet at joine via ip?
"connect ip" eller hvis du har pass så mener jeg det er "connect ip ;password kodeord"
Avatar billede Killervalon Nybegynder
02. marts 2010 - 14:55 #9
(mente eksternt)
Avatar billede pbcomx Nybegynder
02. marts 2010 - 15:03 #10
Altså alle kan joine over hele jorden...? Og ja vi har prøvet med "connect ip".
Avatar billede Killervalon Nybegynder
02. marts 2010 - 15:17 #11
yes
Avatar billede pbcomx Nybegynder
18. marts 2010 - 12:09 #12
Alle kan joine udover min ven... Har prøvet med lan(Hamachi/Tunngle).. Over internet.. Og connect via ip og port...
Han kan stadig ikke joine.