Avatar billede FN88 Nybegynder
24. februar 2010 - 22:29 Der er 1 kommentar

Endnu en bærbartråd

Hej med jer.

Skal have en bærbar til mellem 4000-6000 kr. med en nogenlunde størrelse skærm (15 tommer eller deromkring)

Ved godt man ikke kan forvente det vilde i den prisklasse men det ville ikke skade hvis den kunne spille nogle spil (modern warfare 2 måske)

Har set disse 2:

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3581297

http://www.aldi.medion.com/md98250/dk/?refPage=aldi

Medion'en virker mere lækker, men har vist et dårligere gfx kort såvidt jeg kan se.

Ville gerne høre andres mening om disse pc'er eller se nogle andre bud.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede mulvad Nybegynder
24. februar 2010 - 23:40 #1
Umiddelbart tror jeg du kan blive godt tilfreds med begge maskiner.

Jeg hæfter mig primært ved, at de begge har intel cpu'er, hvilket er årsagen til at de er så "dyre". Markedet er pt. oversvømmet med bærbare i 3-4.000 kroners klassen mad AMD-Cpu'er installeret.

Jeg tror dog ikke du skal regne med det vilde spilleri - især ikke i COD klassen.

Jeg har både en Acer og en Medion i huset og tror jeg ville vælge at satse på Aceren i sidste ende.

Dels har den jo bedre grafikkort og dels er min fornemmelse med Medion bare ikke i top (selv om Aldi er den største computerforretning i Tyskland).

Men som sagt er du nok ikke dårligt stillet med nogen af de to maskiner.