Avatar billede stabil Juniormester
24. februar 2010 - 22:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sløv og dårlig PC - har prøvet alt jeg kender til :)

Hej,

Min PC er sløv og langsom. Fryser af og til,nej faktiskt ofte. F.eks. når jeg trykker på START og skroller oå bliver den "hængende" i stedet for at fortsætte selv.

Meget ofte kan jeg hører at HARDDISKEN står og knokler, selv om der jeg ikke anvender PC'en.

PC er 2 1/2 år gammel og kører VISTA.

Jeg HAR gjort følgende:

1) Købt SLOW-PC-FIGHTER og ryddet op i Registry samt fjernet alt muligt der starter op automatisk

2) Kørte diskoprydning og defragmentering

3) Skannet for defekte sektorer på HDD

3) Afinstalleret gamle programmer jeg ikke bruger

4) Ryddet op på DESKTOP

5) Lavet et scan af Memory - uden fejl

6) Fjernet og genopbygget HDD index

7) Skannet fuldt med opdateret AV (F-Secure)

Hvad kan jeg SÅ prøve????

VH
Søren
Avatar billede nickwan Nybegynder
24. februar 2010 - 22:19 #1
prøv at installere din pc på ny ? :)
Avatar billede mulvad Nybegynder
24. februar 2010 - 23:42 #2
Enig - Reinstaller din computer (det må vi alle igennem en gang imellem).

Alt det der scanningssoftware gør oftest mere skade end gavn.

Hvis du alligevel er i gang så overvej at lægge en Windows 7 på i stedet for Vista. Forskellen i performance er betydelig.
Avatar billede Orchillion Nybegynder
25. februar 2010 - 00:16 #3
Jeg giver de andre ret.. At Re-Install sit styresystem skader skam ikke ;) Jeg gør der f.eks hver 3. måned ;) nogen gange hver 4 ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2010 - 07:49 #4
der er mange der har problemer med vista og den sdste nye browser
8.0.7600.16385 så hvis du har opdateret til den så afinstaler den

prøv lige at nulstille den inden

åben browser i øverste højre hjørne
funktioner
internetindstillinger
avanceret
nulstil
luk browseren og start den op igen og lav de indstillinger du vil have

+ tjek lige denne her

http://support.microsoft.com/kb/220902

under denne her

Opret forbindelse til internettet via et lokalt netværk

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2010 - 08:18 #5
Avatar billede stabil Juniormester
11. januar 2011 - 22:15 #6
Tak ... Problemet er nu løst
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2011 - 07:27 #7
hvad gjorde du