Avatar billede snoopi24 Nybegynder
24. februar 2010 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Disconnecter fra EA spil

Hej Ekspeter

Jeg har problemer med at spille på skydespil fra EA(BF heroes, BF 1943, BFBC) da jeg kun kan være online meget kort tid af gangen ca. 5-10 min før jeg bliver smidt ud. Hvorefter jeg får en besked om at der skulle være problemer med forbindelsen. Jeg kører ikke med trådløs internet og der plejer aldrig at være problemer når jeg spiller fifa 09/10 online.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet for at se om der er andre som har samme problem hvorefter jeg har forsøgt mig frem med nogle af de løsningsforslag som nogle havde. Jeg kører med en NAT type 2 på min ps3 så der burde der ikke være nogen problemer der. Jeg har en router (netgear mr814 v3) hvor jeg formoder problemet kommer fra. Jeg har prøvet at slå DMZ server fra i min router hvilket resulterede i at jeg kunne spille online uden at blive smidt fra. Men da dette er lidt risikabelt vil jeg mene at der er en anden og mere sikker måde.

Jeg har også prøvet at sætte kablet direkte i modemet og så blev jeg ikke disconnected.

Derudover har jeg også prøvet mig frem med UPnP, media server på ps3 og åbne porte men intet af det virker. Håber i har nogle andre forslag? Eller skal jeg købe en ny router?
Avatar billede rexa Nybegynder
25. februar 2010 - 13:45 #1
moin

prøv dette lik ;) ... tror det kan hjælpe lidt

http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=929
Avatar billede rexa Nybegynder
25. februar 2010 - 13:47 #2
"Allow Broadcast of SSID" skal du bare fjerne fluebenet
Avatar billede snoopi24 Nybegynder
25. februar 2010 - 21:01 #3
Det virkede desværre ikke :(