Avatar billede kiran Nybegynder
24. februar 2010 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alle spil i Vista er forsvundet.

Mon nogen kan hjælpe mig med at finde mine spil igen? Spillene i mappen spil er pludselig helt væk, og mappen er bare tom. Jeg ved simpelthen ikke hvad der er sket. Jeg har Windows Vista Home Premium.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2010 - 21:45 #1
Avatar billede Bodillen Nybegynder
24. februar 2010 - 21:49 #2
Ellers: Er det de medfølgende windowsspil? Kontrolpanel/fjern program. Ude til venstre kan man slå windowsfunktioner til og fra.
Avatar billede kiran Nybegynder
24. februar 2010 - 23:24 #3
vejmand: Jeg kan ikke prøve systemgendannelse nu, da pgl. pc i aften ikke er hos mig.

Bodillen: Ja, det er de medfølgende Windowsspil. Alle spil i mappen spil er aktiveret.
Avatar billede madand Nybegynder
25. februar 2010 - 15:04 #4
Start-> kontrol panel -> Fjern eller rediger et program -> ude til venstre: Slå windows-funktioner til eller fra -> gå ned under spil og udvid den.

Se om de er slået til der..
Avatar billede kiran Nybegynder
25. februar 2010 - 21:29 #5
Bodillen: Jeg blev fejlinformeret telefonisk i går. Mappen spil var ikke aktiv; men det er den nu, og spillene er tilbage på PC'en. Tak for hjælpen og send et svar.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
26. februar 2010 - 00:44 #6
Ok :)