Avatar billede agm Nybegynder
29. december 1999 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

happy 99

hvordan kommer jeg af med happy 99, er der nogen der har en killer el. lign?
Måske et godt råd?
Avatar billede klas Juniormester
29. december 1999 - 22:32 #1
Avatar billede bromer Nybegynder
04. januar 2000 - 20:43 #2
Du skal ikke gøre noget. Nogle gange vil der bare komme en java script ligende promt der spørger om du er glad?. Bare svar ja så er du fri for problemer

Hivs det ikke viker på prøv
http://www.beachnet.gen.ca.us/Happy99Cleaner.exe
Avatar billede klas Juniormester
04. januar 2000 - 21:09 #3
øøøh !

Selvfølgelig skal han gøre noget . . ellers spreder virusen sig til alle igennem hans mail program . .

jeg har selv haft den
Avatar billede roscoe Nybegynder
11. januar 2000 - 13:39 #4
Rigtigt Klas.......Man skal ALTID fjerne en virus.
Hver gang du sender en mail vil Happy99.exe sende en fil til alle i din adressebog. Den kan nemt fjernes med alle antivirusprogrammer. Prøv med McAfee eller Noton eller det noget billigere men ellers rimeligt gode Panda Antivirus. Panda koster ca. 250 kr. du modtager så gratis opdatereinger i 1 år.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
10. marts 2000 - 14:01 #5
Hvis man har fået tilsendt selve filen Happy99.exe, men ikke exe'et den, er computeren så inficeret?
Vh
DaNang