Avatar billede muknuser Nybegynder
23. februar 2010 - 22:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Squeezebox Duet

Jeg skal have opsat min nye logitech squeezebox. Den beder om krypteringsnøglen for det trådløse netværk. Her kan jeg vælge om den består af 10 el. 26 tegn og jeg kan kun benytte mig af bogstaverne A - F samt tallene 0 - 9. Problemet er at nøglen til netværket består af 13 tegn og der indgår også bogstaver udover A - F eksempelvis K. Hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede muknuser Nybegynder
23. februar 2010 - 23:00 #1
Opdateret. Kan se at jeg kun kan vælge WEP. Men skal en ny squeezebox ikke kunne understøte WPA?
Avatar billede snowball Novice
23. februar 2010 - 23:17 #2
Prøv og tjek om den kører nyeste firmware. Hvis ikke, så prøv at opdatere.

http://wiki.slimdevices.com/index.php/Duet_Troubleshooting
Avatar billede muknuser Nybegynder
24. februar 2010 - 00:24 #3
Den har version 7.3 r6038. Må erkende at jeg ikke kan finde ud af at opdatere ud fra dit link.
Avatar billede muknuser Nybegynder
24. februar 2010 - 01:16 #4
Så lykkedes det endelig. Gik ind på http://centricle.com/tools/ascii-hex/ her kunne jeg konvertere min wpa kode til wep. Efterfølgende kunne jeg logge på og opdatere automatisk. Men tak for svaret snowball, du bragte mig bestemt på rette vej. Skriv lige et svar mere jeg kan acceptere
Avatar billede snowball Novice
24. februar 2010 - 08:52 #5
OK, så nøjes du bare med at give mig nogle af pointene og selv tage resten :)
Avatar billede muknuser Nybegynder
24. februar 2010 - 18:04 #6
Du får lige point med nattillæg ;o)

Tak for ledetråden.