Avatar billede pm1 Juniormester
23. februar 2010 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 identificerer ikke mit trådløse netværk

hejsa.

det skal lige siges først, jeg har et spørgsmål kørende her:

http://www.eksperten.dk/spm/902640#reply_7548740

Grunden til jeg opretter dette, er at jeg har en fornemmelse af det er Windows 7 den er gal med. Når jeg tilslutter min computer med lan kabel fra computer til router, virker mit internet fint. Når jeg tager kablet ud får jeg en besked fra Windows nede i proceslinjen, hvor det trådløse netværks ikon er:

Der står så: "Netværket er ikke identificeret"

Vil i mene det har noget med windows 7 at gøre, eller er det noget med routeren? jeg har set rundt omkring på nettet at problemet har været med Windows Vista. men jeg kan ikke finde nogen løsning på det.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 07:06 #1
har du installeret wireless driver fra bundkortets producent.

hvad hedder bundkortet

m.v.h
Avatar billede Slacky Nybegynder
24. februar 2010 - 09:57 #2
Tror udelukkende det er din Driver.
Prøv at find en driver updater og så opdater din PC' drivere.. :)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 10:53 #3
Slacky, det er jo det samme som treatmenice skriver, og du ligger det som et svar ? ;-)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 11:01 #4
der er mange der bruger at lægge et svar men det er en dårlig vane
hvis man ser på eksperten oversigt gider jeg ikke gå ind og kigge fordi der er lagt et svar
hvis nu svaret er forkert får manden aldrig noget fra andre.

det er ikke forbudt men jeg syntes jeg har begrundet hvorfor ikke.
kig nu under FAQ øverst oppe til højre
Avatar billede Slacky Nybegynder
24. februar 2010 - 23:00 #5
hov det må i undskylde, jeg er ny her.. :D skal lige lære det at kende.

Undskyld fra min side af :)
Avatar billede pm1 Juniormester
26. februar 2010 - 14:21 #6
Hej igen.
Undskyld ventetiden, men har haft sindsygt travlt. Håber i stadigvæk er der. Det er lidt mærkeligt, det virkede perfekt i to dage, men i nat begyndte det igen. Altså at den gule trekant kom under trådløse netværk igen.

Jeg er i tvivl om hvilket bundkort jeg har. Det er en hp tx2 1200eo:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=4000424&lc=en&cc=sg&dlc=en&lang=en&cc=sg

Jeg havde telenor som udbyder før, der virkede det fint. Det er først da jeg er skiftet til Fullrate problemet startede.
Jeg kan huske jeg fik et link til et program, som kunne se hvad ens hardware osv. Jeg kan bare ikke huske hvad det hed.

Kender i et program, der kan gøre det?

Jeg har bare en fornemmelse af at det er nogle ip adresser der går ind og konflikter med hinanden? Det vil sige, når jeg logger med to andre computere på det trådløse, virker min tx2 ikke. Nogle gange virker tx2, når de andre er slukket.

Ved ikke om det er helt hen i hampen?

Med Venlig Hilsen
Mads Kristensen
Avatar billede pm1 Juniormester
26. februar 2010 - 14:22 #7
Jeg har prøvet at køre på min nabos internet opkopling og det fungerer det bare perfekt. Virker bare til det er noget med routeren. Det har ikke noget at gøre med jeg til slutter min server til routeren, vel?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2010 - 16:08 #8
tryk på software  driverdownloads
win 7 32 bit

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=en&dlc=en&cc=sg&product=4000424&lang=en

prøv den første wireless lan driver
Avatar billede pm1 Juniormester
04. marts 2010 - 17:28 #9
Hej igen.

Det lader til at køre. Mange tak for hjælpen.

Med Venlig Hilsen
Mads Kristensen
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2010 - 08:15 #10
ok hvis det er det