Avatar billede Slacky Nybegynder
23. februar 2010 - 21:09 Der er 5 kommentarer

Trådløst virker ikke i W7?

Fujitsu siemens Amilo notebook er blevet opgraderet fra vista til windows 7 home Premium 64 bit, nu virker det trådløse netkort ikke.

Kort: Ralink 802.11n

jeg har hentet nogle forskellige programmer men det hjælper ikke.
Hvis nogle har Driver Sofware programmer kunne det være rart lige at høre da jeg ikke har noget der virker.

Tak på forhånd.
23. februar 2010 - 21:37 #1
Velkommen til E. ...

... er du 100% sikker på at ALLE driverpakker til din Hardware  er indlæst ?

Se i ENHEDSHÅNDTERINGEN...
Avatar billede Slacky Nybegynder
23. februar 2010 - 23:07 #2
Mange tak..

Jeg tror ikke alle Drivere er installeret..
Jeg har været i enhedshånteringen og der siger den at den virker helt perfekt. så det begynder at blive lidt svært for mig.
24. februar 2010 - 06:37 #3
Jeg kan også forestille mig at der er en eller anden "Hot" key/knap til at tænde/slukke på WLAN / Trådløs. Det har mange bærbare... Kig efter eller se i manualen...
Avatar billede Slacky Nybegynder
24. februar 2010 - 08:36 #4
Ja det er der men den virker ikke mere efter der er kommet W7 på den.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. marts 2010 - 21:57 #5
Hmmmm nu nævner du at du har opgraderet fra Vista til Win7. Virkede alt under Vista?

Hvis det gjorde, så ville jeg prøve at installere driverne til dit WiFi kort, som virkede i Vista....

/Ulrik