Avatar billede neondyret Nybegynder
22. februar 2010 - 22:40 Der er 6 kommentarer

Program til at sende/modtage SmS (HTC HD 2 )

Findes der ikke et program så jeg kan sende/modtage sms via mobilen på computern :) ?

har en HTC HD 2 :)
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
22. februar 2010 - 22:46 #1
Du kan SENDE Sms fra din mobil v.h.a SKYPE.
Du skal have SKYPE installeret og så kan du knytte din mobiltelefon til således at du kan skrive SMS på computeren.
Man skal have en konto på Skype.
Der takseres så via din Skypekonto (ikke mobiltlf.)
Mvh
Anker
Avatar billede neondyret Nybegynder
22. februar 2010 - 22:53 #2
det hjælper ikke meget heh .. skal bruge et program der connecter via min mob :P ved man kan med SOny ericcsons telefoner, så hvis SE kan burde en HTC fandme også,
Avatar billede kristianlist Nybegynder
22. februar 2010 - 23:04 #3
Du kan vel sætte fjernskrivebord op, og så gør det den vej gennem?
Ellers ved jeg at der findes et app til at styre telefonen gennem pc'en.
Avatar billede bigbirddk Nybegynder
02. november 2010 - 09:07 #4
Godt nok nogle måneder for sent, men hvis andre leder, så kan dette bruges :) Bruger det selv.

http://www.smscontrolcenter.com/
Avatar billede myCRM Nybegynder
08. juni 2011 - 06:47 #5
Når du er nær din computer kan du bruge MyPhone Explorer det er det bedste program jeg kender, det virker til Android (HTC) og Sony. Forbindelse via Wi-Fi, USP og BlueTooth.

Jeg kan kun anbefale programmat og så er det gratis!!
Avatar billede myCRM Nybegynder
08. juni 2011 - 06:48 #6
Programmet hedder MyPhoneExplorer og ligger her: http://www.fjsoft.at/en/