Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 10:03 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på thepiratebay. (og ja, det er til lovlig brug :-) )

Jeg har forgæves forsøgt at komme på piratebay.
Har forsøgt at at skifte DNS i både router og pc, uden held.
Har prøvet open DNS uden held.

Jeg har cybercity som isp, ved ikke om de har en specielt anderledes måde de har spærret sitet på.
Avatar billede juks Novice
22. februar 2010 - 10:09 #1
nope , der er lukket for piratbay i dk..
find en anden side , der er nok at vælge imellemn
Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 10:25 #2
nej der er ikke lukket.!!
Alle andre kan komme på, ved at ændre DNS, incl. dig selv.
Jeg kan bare ikke få det til at fungerer.
22. februar 2010 - 10:50 #3
Avatar billede carnevalle Nybegynder
22. februar 2010 - 11:05 #4
Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 11:10 #5
Karise_larry:
Jeg brugte den samme dns som de vejleder til.
Har også brugte denne her.
http://thejesperbay.dk/index.php?page=ajaxswitch&content=three
uden held.
Avatar billede guldhammer72 Novice
22. februar 2010 - 11:35 #6
Du skal bare ændre dns til 208.67.222.222 og 208.67.220.220 og husk at sætte flueben, det har altid kørt for mig.

Husk og genstart efter du har ændret det.

Hvis du har flere forbindelser, skal du ændre det på alle netkort.

Mvh
Guldhammer
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2010 - 11:59 #7
Nysgerrighed: Hvordan kan man bruge thepiratebay lovligt??
Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 12:06 #8
220661: ved at en private person, ligger sin private film op til fri download. (Nej ikke den slags private film.. :) :))
som her http://thepiratebay.org/user/javamanden
Guldhammer: har ændret, genstartet, og kørt en ipconfig /all
og checket at jeg bruger den rigtige dns, og det gør jeg, men kan stadig ikke komme på.
har hamachi installeret, ved ikke om det har noget at sige.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
22. februar 2010 - 12:06 #9
Der ligger masser af uploads fra rettighedsindehavere, det er ikke alle, der skal have penge for at spille musik.
Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 12:17 #10
skulle måske lige sige, at jeg ikke får et "forbudt vindue fra cyber city" men bare et "et link beskadiget..."
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2010 - 13:17 #11
Kan man ikke tilgå dem med en "ren" iP-adresse - uden fixfaxerier med DNS-settings ?

Jer som KAN komme på, hvad svarer: ping thepiratebay.com ?
Avatar billede den33 Nybegynder
22. februar 2010 - 13:27 #12
Carnevalle: kan du ikke komme med et direkte link, til deres download site. Jeg kan godt find deres side, men ikke noget link til at downloade deres "free webproxy" som jeg går ud fra er den jeg skal bruge.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2010 - 13:46 #13
Vedr #4, så virker link her. Du skal du indtaste adressen i søgefeltet, og så skulle du være "på", uden nogle fixfaxerier i internetindstillingerne.
Avatar billede juks Novice
23. februar 2010 - 05:54 #14
http://piratgruppen.org/spip.php?article869

min antivirus brokker sig ret meget nhvis jeg åbner denne side !
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2010 - 08:54 #15
Ja det gør min også. Den skriver "exploit link to known exploit site"
Avatar billede den33 Nybegynder
12. marts 2010 - 12:49 #16
jeg kom aldrig på.
Men min windows 7 har der ikke været nogle problemer.

Jeg lukker
Avatar billede jescool31 Praktikant
30. december 2010 - 23:27 #17
den33, jeg har en løsning til dig :) gå ind på hidemyass.com derefter skriver du thepiratebay.org på hjemmesiden, enkelt og nemt.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2011 - 17:30 #18
eeee  ... jeg troede ikke, at man måtte dette på eksperten???

eller hvad ???

jeg kunne huske at jeg skulle bruge en produktnøgle til windows vista business og så skrev jeg ind til eksperten/http://www.eksperten.dk

og så kom der et indlæg fra CoAdmin hvor der stod

Dette spørgsmål er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Det er ikke tilladt at diskutere piratkopier på Eksperten.dk

(hvorfor kan i lave en om thepiratebay ???????

(eller er det kun vis man Anmeld misbrug eller hvad )
Avatar billede guldhammer72 Novice
07. juli 2014 - 19:30 #19
Lukkes
Avatar billede den33 Nybegynder
08. juli 2014 - 07:37 #20
den er da lukket