Avatar billede marchal Nybegynder
21. februar 2010 - 20:25 Der er 7 kommentarer

Ipod touch genkendes ikke i XP

JEg har problemer med at min win. XP ikke genkender min ipod touch. HAr tidligere kørt Ipod Classic uden problemer. Tilsluttningen foregår via USB 2.0 kort. XP genkender Ipod Touch som still kamera når den bliver tilsluttet, og foreslår derfor ikke selv at starte Itunes op.

Mvh. Morten
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2010 - 23:42 #1
Prøv dette fra et link jeg fandt:
http://reviews.cnet.com/8301-19512_7-10115187-233.html

Løste det dit problem?
Avatar billede marchal Nybegynder
22. februar 2010 - 16:27 #2
Tak for tråden.

Det er desværre samme resultat. Jeg har også haft alt afinstalleret og geninstalleret.

Har på fornemmelsen det er et USB problem
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2010 - 08:36 #3
Prøv næste gang du monterer din Touch at holde shift tasten nede, så den ikke starter automatisk. Gå i denne computer og find din touch. Højreklik på den og vælg egenskaber, og herefter automatisk afspilning. Her mener jeg du skulle kunne lave en filassosiering, så den starter op med Itunes. Du kan tilknytte filtyper til forskellige programmer.
Avatar billede marchal Nybegynder
23. februar 2010 - 15:15 #4
Jeg har desværre ikke mulighed for at vælge "automatisk" afspilning under egenskaber. Her kan jeg kun vælge, hændelser, generelt og farve styring. Herinde kan jeg selvfølgelig slå funktionen fra hvor xp skal åbne et program når enheden indsættes. Dette virker også fint. Men xp genkender stadigvæk ipod som et still kamera.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2010 - 16:50 #5
ok. Har desværre ikke umiddelbart flere bud.
Avatar billede marchal Nybegynder
23. februar 2010 - 16:58 #6
Tak for hjælpen. Indtil videre!
Avatar billede marchal Nybegynder
10. marts 2012 - 14:54 #7
smid et svar for point