Avatar billede lucas2000 Novice
21. februar 2010 - 18:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til defekt tørretumbler :(

Hejsa

Er der en herinde der ved lidt om hvidevarer ?
Avatar billede nissen2630 Novice
21. februar 2010 - 19:41 #1
Ja..Hvad er problemet
Avatar billede lucas2000 Novice
21. februar 2010 - 21:01 #2
Jeg har en gorenje kondenstumbler, den starter fint op, men stopper igen efter ca et halvt minut med beskeden på displayet at beholderen er fuld, hvilket den ikke er

Jeg har tømt og renset alt, tror jeg nok .. hehe

Hvis jeg så "gen"starter den 8-10 gange går den pludselig igang ???
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2010 - 19:57 #3
Lucas2000. Det havde jo været smart, hvis du havde lavet en beskrivelse af dit problem, og hvad du har gjort for at løse det!!
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2010 - 22:35 #4
Er der en flyder i beholderen, som skal trykke på en kontakt?
Avatar billede lucas2000 Novice
21. februar 2010 - 22:50 #5
Nej :S
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2010 - 22:57 #6
Hvordan holder maskinen så øje med vandstand i beholder?
Avatar billede lucas2000 Novice
21. februar 2010 - 23:05 #7
Pas ...

Det ved sørem ikke du, der hvor vandet løber ned i beholderen er der et rør der kan glide op og ned, men tror ikke det har nogen effekt på den måde ..
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2010 - 23:12 #8
Tror at røret glider op og trykker på en kontakt i maskinen når beholder er fuld. I dit tilfælde kan kontakt være træg/defekt, hvorved du får denne alarm.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. februar 2010 - 23:18 #9
For at kunne komme med et kvalificeret bud på problemet, må
man have kendskab til nævnte funktion. Jeg vil foreslå, at
du ringer til Gorenjes service afdeling og spørger der.
Avatar billede lucas2000 Novice
22. februar 2010 - 10:11 #10
Jeg har lige talt med Gorenje, de mener der er en pumpe nede i bunden den er gal med, men tak for jeres indlæg :)

Det er lang tid siden jeg har været herinde, er der ikke point system mere ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2010 - 11:26 #11
Jo det er der. Du skal bede om et svar fra den/de hjælpere der har hjulpet, så tråd kan lukkes.http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede lucas2000 Novice
22. februar 2010 - 11:32 #12
Okay så ..

læg venligst svar :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2010 - 11:41 #13
ingen point til mig, da det ikke var mine indslag der gav løsning. Ellers tak. Du gjorde det rigtige da du kontaktede Gorenje.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. februar 2010 - 13:06 #14
Ok så lægger jeg et svar:)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2010 - 17:51 #15
Husk at lukke, der er svaret
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester