Avatar billede saldern Nybegynder
20. februar 2010 - 23:38 Der er 1 løsning

Synology adgang fra PC til mappe uden password og med password fra FTP!

Hej, har har en Synology 109 diskstation (NAS) og det hele køre fint. Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne logge på en mappe på Synology 109 fra min PC med Win XP uden at skulle taste adgangskode. Dette kan naturligvis løses ved at undlade at taste password i opsætningen af brugeren på Synology, men så er der jo også fri adgang fra FTP siden uden password.

Ergo fra lokal net ønskes adgang uden password
og fra FTP med password.

Kan det lade sig gøre?

med venlig hilsen
Morten
Avatar billede chalde Seniormester
20. februar 2010 - 23:44 #1
Se under "Seamless integration between Windows and the Synology System": http://forum.synology.com/wiki/index.php/Tips_and_common_error_messages_for_Windows_when_mapping_a_network_drive