Avatar billede sprite Nybegynder
18. juli 2001 - 17:52 Der er 9 kommentarer

Bigbrother

Hej

Kender i nogle sider hvor man stadig kan se nyheder fra bigbrother universet (ikke bigbrother.dk og sickbrother.dk) så ville jeg blive meget glad.

Avatar billede lauer Nybegynder
18. juli 2001 - 17:56 #1
bigbrother universet???
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. juli 2001 - 17:59 #2
Nyheder??????

\"Ja så er brian og ole gået på toilettet\"
\"Nu er gurli ude i haven sammen med ole og brian\"
\"Nu har brian spist ole sammen med gurli, mens ole kigger på\"...

hmmmm
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 18:02 #3
Nyheder?

Jill har vundet BigBrother!
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. juli 2001 - 18:03 #4
Har du ikke undret dig over at der ikke har været nogen i huset de sidste mange måneder?
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 18:26 #5
Jeg har hørt at Nico stadig er derinde, md budgettet er ikke så godt, så han er nok lidt tynd?!
Avatar billede hotpop Novice
18. juli 2001 - 21:45 #6
http://www.bigbrother.terra.com/help/info/global/index.html

her kan du klikke på div. bigbrother steder rundt om i verden :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. juli 2001 - 12:06 #7
Her er en nyhed fra fremtiden:

BigBrother 2 blev tv historiens største fiasko, og TvDanmark blev opkøbt af Anal København, som nu bliver brugt til 24 timers non-stop hardcore porno, synd for dem :) *GGG*
Avatar billede bbs Nybegynder
19. juli 2001 - 16:21 #8
Btw, så bruger Anal København BigBrother huset til at spære 100 sexlystne danskere ind i, og de får aldrig mad :-)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. juli 2001 - 17:50 #9
nemlig :)