Avatar billede Soer9960 Nybegynder
19. februar 2010 - 16:00 Der er 7 kommentarer

GTA IV snydekoder

Hej.
Jeg ikke finde ud af hvordan man får hele mobilen frem når jeg skal skrive koderne ind. Når jeg trygger på pil op kommer tastaturet ikke frem kun skærmen. Hvis du ved må du meget gerne skrive :D
Avatar billede gonice Nybegynder
19. februar 2010 - 23:01 #1
Du skal trykke pil op to gange.(:
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
19. februar 2010 - 23:11 #2
Jeg har fået skærmen på mobilen frem men tastaturet kommer ikke hvor man skal skrive koden..
Avatar billede gonice Nybegynder
19. februar 2010 - 23:30 #3
Det forstår jeg ikke, jeg skal bare trykke pil opad to gange så kommer tastaturet.
Avatar billede gonice Nybegynder
19. februar 2010 - 23:46 #4
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
20. februar 2010 - 01:57 #5
jeg har set videoen men jeg kan ikk se hvad han trygger på.
Avatar billede gonice Nybegynder
20. februar 2010 - 08:43 #6
Videoen? Jeg mente teksten: "For at bruge snydekoderne i GTA IV skal du tage Nikos mobiltelefon frem, trykke pil op 2 gange og ringe til numrene herunder. Du vil derefter få en besked om, at koden er aktiveret.Hver kode du bruger, bliver tilføjet til menuen "Cheats" på telefonen, så du slipper for at skrive dem hver gang. menuen "Cheats" på telefonen, så du slipper for at skrive dem hver gang. dem hver gang."
Avatar billede gtabruger Nybegynder
20. september 2013 - 20:40 #7
JEg kan godt komme ind på mobilen men kan ikke få koderne til at virke kan nogle hjælpe mig ?