Avatar billede Livaa Nybegynder
19. februar 2010 - 11:14 Der er 7 kommentarer

problem M. intallering af ny MSN HEEEEEEEEEEEEELP

hej , jeg har altid haft det problem og fik aldrig god svar på det , nå jeg indstallere den nyeste MSN messenger , og nå den er kommet hele til sidste så står der :

Messenger

messenger couldnt be installed becouse we had trouble installing this requirement:

Microsoft Application Error Reporting

Please try installing Windows Live programs again . An unknown error occurred. hr:0x8007007b

HVAD SKAL HER ??????????????
Avatar billede aburami Nybegynder
19. februar 2010 - 11:19 #1
Hey there :-)
Fandt det her til dig ;-)

- Download the latest WLM version availible at Get.Live.com
- Update Windows XP or Vista through Windows Update
- Go to "C:\Program Files\Windows Live" and remove "Messenger" folder (note: replace "C" with your root drive letter)
- Go to "C:ProgramData" (note: replace "C" with your root drive letter) and delete both Windows Live Installer and WLInstaller if you have any
- Restart PC
- Run the installer
Avatar billede Livaa Nybegynder
19. februar 2010 - 12:18 #2
jeg prøver det lige , det lyder lidt mere ind de andet jeg har gjordt før
Avatar billede Livaa Nybegynder
19. februar 2010 - 12:38 #3
hej igen .. den 3. kan ikke jeg ikke lave .. nå jeg skal slette den så står der :
det er ikke muligt at slette usnsvc.exe adgang nægtet.
kontroller. at disken ikke er fuld eller skrivebeskyttet. og at filen ikke er i brug ..

og hver gang viser den en anden fil ikke kan slettes . hvad skal jeg gør ??????????
Avatar billede aburami Nybegynder
19. februar 2010 - 12:45 #4
hmm, okay lyder mærkeligt..
har du prøvet om du kan køre installationen nu?
efter update?
Avatar billede Livaa Nybegynder
19. februar 2010 - 12:46 #5
ja , det siger stadig detsamme
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. februar 2010 - 13:00 #6
Du skriver ikke hvilket styresystem du kører?? nmen når du skal afinstallere programmer rigtigt skal det gøres i kontrolpanelet under tilføj/fjern programmer og så er det en god ide at køre Ccleaner bagefter.  http://www.piriform.com/ccleaner/download
Avatar billede Livaa Nybegynder
19. februar 2010 - 14:02 #7
det er XP jeg har , ok jeg prøver lige det