Avatar billede pugmaxi Nybegynder
19. februar 2010 - 05:44 Der er 1 kommentar

Sidehoved i Word 2007. Hvordan laver man den blege tekst fremhævet ?

Hey

Jeg er ved at skrive mit CV og har fået at vide at et billede ville være en god idé.
Jeg har nu indsat billedet i mit sidehoved og har det problem at efter at have redigeret sidehovedet og går ned i alm. tekst bliver tekst+billede i sidehovedet blegt.

Hvor finder jeg den setting som gør indholdet af sidehovedet normal i intensitet ?

Takker på forhånd.

Mvh. Jørgen
19. februar 2010 - 06:18 #1
Det er 'normalt' mht Sidehoved/Bundtekst i Word2007. Det er for at folk let kan se forskel...
Det bliver normal i udskriften/vis udskrift...

Psssst: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/pugmaxi ?