Avatar billede yocart Nybegynder
17. februar 2010 - 21:21 Der er 2 kommentarer

data mellem vinduer

Hej eksperter.

Jeg sidder med en simpel editor, jeg har tilføjet en knap hertil. Denne vil jeg gerne have åbner et nyt vindue, hvor man så får mulighed for at tilføje noget html, når man så klikker 'færdig', lukkes vinduet og koden tilføjes til editoren.

Har ikke den store viden om JS, og har ledt og ledt efter tutorials der beskriver dette uden held.

På forhånd tak!
Avatar billede majbom Novice
18. februar 2010 - 07:13 #1
måske der er noget her du kan bruge: http://www.rgagnon.com/jsdetails/js-0066.html
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 13:22 #2
kunne det bruges?