Avatar billede janriis Nybegynder
17. februar 2010 - 17:14 Der er 1 kommentar

Forbinde 2 trådløse routere med hinanden

Hej alle

Jeg har en en Netgear trådløs router, som er forbundet til min ADSL forbindelse. Nu kunne jeg godt tænke mig at forbinde mit Samsung tv via en anden trådløs router (Belkin) som er forbundet til mit tv via alm netværkskabel.

Kan det lade sig gøre at få forbindelse fra min Belkin router til min Netgear, så mit tv kan få adgang til nettet ?
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. marts 2010 - 12:39 #1
Som udgangspunkt, så kan den ikke lade sig gøre da trådløse routere ikke er lavet til den slags...

Hvis dit tv bruger et netværkskabel, og du vil have det på et trådløst netværk er det sådan en fætter her du skal bruge:

http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WET54G