Avatar billede tge Nybegynder
29. december 1999 - 17:03 Der er 6 kommentarer

Athlon & Leadtek GFOrce Problem

Jeg har lige købt en Athlon500 med Asus K7m Mobo, 192 pc100 ram, SB Live, Creative DVD3, Ledtek Gforce 256 32mb ram..

Når jeg spiller så fryser min Computer især når det er Unreal Tournament..
Jeg har prøvet med diverse driver updates og bios opgraderinger... Indet hjælper.....

HJÆLP MIG.......
Avatar billede i11uzion Nybegynder
29. december 1999 - 18:14 #1
Altså der har været nogle problemer med Geforce drivere sammen med Athlon, så hvis du har downloadet de sidste nye drivere til dit Geforce, så kan jeg ikke se hvad der ellres kunne være i vejen...
Avatar billede bubby Nybegynder
29. december 1999 - 19:13 #2
leadtek sux! bare så du ved det, jeg har også haft store probs dengang jeg havde et leadtek riva tnt, men nu har jeg creative, og ingen problemer mere! prøve med driverne direkte fra nvida... det er da dem da laver chippen er det ikke>? og så kontakt nvidia, nogle chips kærver en speciell biosopsætning!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
29. december 1999 - 23:30 #3
bubby>>> Det kan også være at det er dig der er dåm til at sætte ting op, for leadtek er sgu da godt nok...
Avatar billede bubby Nybegynder
01. januar 2000 - 20:41 #4
ellers også så er det ikke...
jeg har prøvet samme kort i flere maskiner... værste gang LORT!
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. januar 2000 - 12:51 #5
tge> Hvad med DirectX 7.0..... Bruger du den?!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. januar 2000 - 19:21 #6
bubby>>> HEhehe hvorfor er det så lige at alle de steder hvor de har testet det (foreksempel tomshardware.com, firingsquad.com, anandtech.com, sharkyextreme.com) ikke har funder nogle problemer???

Jeg tror sgu at der enten har været noget i vejen med deres putere eller den der har sat dem op...