Avatar billede geemikk Nybegynder
17. februar 2010 - 10:19 Der er 3 kommentarer

Publisher på nettet

En lille hjemmeside lavet i Publisher, opload'et til nettet, kan ikke vise navigationen i venstre side til 5 sider på nogle computere, men godt på andre.
Hvad kan årsagen til det være?

www.takfored.dk

Venlig hilsen
Geert
grm@post11.tele.dk
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2010 - 11:02 #1
Det korte svar er, at publisher ikke er en webudviklingsværktøj - den kode publisher laver har stort set intet med webkode at gøre så at der kan vises noget i det hele taget er mere held end forstand.

Vil du kode en webside skal du have fat i et værktøj beregnet til at bygge web i - fx dreamweaver, visual studio eller lignende. Er det ikke noget for dig skal du enten have fat i en standard CMS (fx joomla, umbraco eller lignende) eller en udvikler der har forstand på webudvikling.
Avatar billede ennovation Nybegynder
18. februar 2010 - 14:34 #2
Har du eventuelt et link til sitet så man kan se fejlen??
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:50 #3
lukketid?