Avatar billede MCNG Nybegynder
16. februar 2010 - 11:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

It uddannelse

Hej jeg ved ikke helt om jeg vil tage uddannelsen It-supporter eller datatekniker.

1-Hvad er forskellen på de to uddannelse ?
2-Hvor meget ligger lønnen på de to uddannelse ?
3-Er det svært at gennemføre de uddannelser ?
4-Bliver man også uddannet i hardware, altså hvor man kan sætte sin egen computer i stand ?

Der kan godt komme flere spørgsmål senere måske :-)
Avatar billede MCNG Nybegynder
16. februar 2010 - 11:25 #1
Undskyld jeg kom til at lave to indlæg med samme spørgsmål ved en fejl. Admin du må gerne slette dette indlæg. Tak
Avatar billede sascha Nybegynder
16. februar 2010 - 12:34 #2
Du laver et svar og godkender det, og så er spørgsmålet lukket.