Avatar billede Snakecity Nybegynder
16. februar 2010 - 11:04 Der er 1 kommentar

Battlefield Bad Company 2 Beta

Hej,

I november 2009 købte jeg en bærbar ACER Aspire 7735G med grafikkort ATI Mobility Radeon HD4570 og nu har jeg lige købt Battlefield Bad Company 2 Beta via Steam, men spillet hakker og bevæger sig forsinket også selv om jeg sætter grafikken på det laveste i spillet. Jeg har opdateret alle drivere. Jeg kan spille COD4 uden problemer, er der nogen som kan hjælpe.

ACER Aspire 7735G:
Intel Core Duo Proccessor T6400 (2.0 Ghz, 800 Mhz FSB)
4GB DDR3 memory
ATI Mobility Radeon HD4570 (512 MB)
Avatar billede noltus Novice
16. februar 2010 - 12:12 #1
Du skal spille på low i de fleste gfx indstillinger,din comp. overholder kun lige minimums kravene se her: http://www.shacknews.com/onearticle.x/61443