Avatar billede zyp Nybegynder
15. februar 2010 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny thermal paste?

Er det nødvendigt med ny Thermal paste, ved afmontering af blæser? Jeg har haft pc´en skilt af for at få alt støv ud, herunder bla. taget blæseren af processoren - det hjalp ikke synderligt, men efterfølgende blevet i tvivl om jeg burde have lagt ny thermal paste imellem blæser og processor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2010 - 21:38 #1
Det anbefales altid at fjerne det gamle og påføre nyt ved sådan en operation.
Avatar billede zyp Nybegynder
16. februar 2010 - 17:54 #2
Takker - Har du også svar på hvordan man fjerner det gamle? Havde egentlig bare tænkt at påføre lidt mere .. men udleder at det ikke er kosher?
Mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2010 - 21:34 #3
Jeg plejer at bruge sprit til det gamle.