Avatar billede Nicolaihansen1992 Nybegynder
15. februar 2010 - 16:22 Der er 5 kommentarer

Hjælp tak

Jeg har et problem og jeg håber i kan hjælpe mig.

Når jeg sidder på messenger kan jeg ikke bruge min mikrofon, altså den anden kan ikke høre mig, men når jeg bruger skype så kan den anden sagtens høre mig.

Så det må være msn det er galt med, men jeg ved bare ikke hvad det kan være.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2010 - 16:27 #1
Nogen speciel grund til at du konsekvent bruger fri debat der netop IKKE er til IT?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2010 - 16:29 #2
Nogen speciel grund til at du spørger om hjælp til IT i en kategori der er til alt andet end IT?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2010 - 16:30 #3
Hmmm.... efter jeg trykkede send kom min kommentar ikke med. Opdatering af siden viste heller intet...
Avatar billede Nicolaihansen1992 Nybegynder
15. februar 2010 - 16:31 #4
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle oprette tråden
Avatar billede martin_moth Mester
15. februar 2010 - 21:01 #5
Men du kan jo lukek den og lægge den i den rette kategori. Så får du sikkert mere respons :-)

PS: Forsøg evt men en overskrift der er sigende - fx. "problem med mic i Messenger"