Avatar billede bac Nybegynder
15. februar 2010 - 14:45 Der er 4 kommentarer

.NET og XML

Hejsa eksperter,

Jeg arbejder et sted hvor jeg ikke har de store muligheder hvad angår sharepoint, jeg har lige fundet ud af at jeg har rettigheder til at uploade XML filer og eksekvere disse. Jeg bruger Visual Studio og skal ud fra noget .NET / C# kode generere en XML fil, findes der et tool til at hjælpe mig med dette, jeg har ikke nogen erfaring med XML så det er her jeg hopper lidt af.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. februar 2010 - 17:38 #1
Eksekvere XML ??

Der er masser af maader at skrive XML fra et C# program. XmlDcoument.Save, XmlTextWriter etc..
Avatar billede bac Nybegynder
16. februar 2010 - 10:17 #2
Jeg tror ikke jeg har formuleret mig helt rigtigt, mit problem er at jeg skal skal gemme mit C# kode som .XML fordi jeg ikke har mulighed med sharepoint (herfra) at benytte mig af andet end .XML, så jeg skal ikke skrive eller læse en XML fil men 'konvertere' det til en XML fil, jeg har fundet MSXML plugin til Visual Studio, men hvordan jeg kommer videre ved jeg ikke, der står ingen instruktioner og ved ingenting om XML
Avatar billede arne_v Ekspert
16. februar 2010 - 18:49 #3
Put al C# koden i en CDATA sektion !?!?

Men jeg kan ikke se hvad det skulle goere godt for.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2010 - 00:55 #4
bac?