Avatar billede rasnier Nybegynder
14. februar 2010 - 23:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem - ved primære porte?

Hej Eksperter - endnu engang på banen med et nyt spg.

Min bærbare melder om fejl, når jeg forsøger at connecte internettet.
Det drejer sig om både
- Steam(kun v. store - server, download mv virker)
- Internet Explorer
- Opera (Browser)
- MSN.

Når jeg forsøger at logge ind med messenger viser den fejl ved primære porte, og IE vises som om internet forbindelsen ikke eksisterede(både v. trådløs & kabel forbindelse)

Tilgængel virker Firefox, og skype på nettet.
Da det er temmelig irriterende at jeg altid skal turn on the Machine(stationær) for at bruge steam store via steam, og i øvrigt ikke kan bruge msn, vil jeg gerne høre om i ved hvad problemet skyldes?

Jeg har Avast som antivirus, Ad-Aware som spyware killer(installere efter problemet opstod)
jeg har overvejet at format komputeren, og starte forfra, bare så besværligt at skulle installere programmerne igen, og føre alle materialer tilbavs til  harddriven.

Med venlig hilsen
Rasnier
(sry - søvnig, so thats why alle de engelsk fordanskede ord kom ind i teksten)
Avatar billede Killervalon Nybegynder
14. februar 2010 - 23:50 #1
Prøv at fjerne Avast og prøve, hvis Avast laver fejlen kunne du jo checke settings, eller installere AVG (Som jeg ville anbefale mere.)
Avatar billede rasnier Nybegynder
15. februar 2010 - 01:38 #2
Hej.
Har forsøgt både at deaktivere og slette Avast, men uden held...
(Har Avast fordi jeg i test har fundet det mere effektivt, og ikke altid kommer med de "Køb produkt i stedet" meddeleser - kender godt AVG)

Når jeg forsøger at bruge IE på nettet viser den denne fejl:

500 Internal Privoxy Error
Privoxy encountered an error while processing your request:

Could not load template file no-such-domain or one of it's included components.

Please contact your proxy administrator.

If you are the proxy administrator, please put the required file(s)in the (confdir)/templates directory. The location of the (confdir) directory is specified in the main Privoxy config file. (It's typically the Privoxy install directory).
Avatar billede rasnier Nybegynder
15. februar 2010 - 02:11 #3
Må hellere lige tilføje, at jeg har kørt med Avast i laaang tid nu, og aldrig før haft det problem???!
Avatar billede rasnier Nybegynder
30. april 2010 - 14:25 #4
Ingen løsning fundet før komplet formatering og geninstallering af harddisken - Spørgsmål lukket