Avatar billede mandersen Nybegynder
14. februar 2010 - 20:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

frontpage er væk i min office 2007

Hej kloge jer.
jeg har for nogle år siden lavet lidt hjemmeside i frontpage.
nu har jeg skiftet min pc ud til windows 7 + den nye office 2007.
og vil gerne lidt igang igen, men hvad gør man når frontpage er væk. er der en super kløgtig web mand eller kvinde der vil hjælpe mig.
samt hvilket program skal man bruge for at uploade.

hilsen
mandersen
14. februar 2010 - 21:22 #1
[FrontPage] findes på ingen måde i Office 2007 og fremefter - programmet videreføres ikke mere af M$ ...

Du må grave den frem fra din Office 2003 instalations CD og så KUN vælge af install FrontPage 2003...

M$ har fortsat med [Microsoft Expression Web] istedet -> http://www.microsoft.com/Expression/products/Web_Overview.aspx (Noget mere langhåret...)

---

http://filezilla-project.org/ er en glimrende FTP client/program - bruger det selv...
Avatar billede mandersen Nybegynder
15. februar 2010 - 17:56 #2
fint jeg vil prøve den, men jeg har 2007 kan den gamle version godt harmonere med den?
15. februar 2010 - 18:03 #3
Hvis du KUN vælger FrontPage - Jeps...
Avatar billede mandersen Nybegynder
15. februar 2010 - 20:05 #4
ok jeg prøver, skriv liget svar så jeg kan give point
16. februar 2010 - 06:22 #5
Ping...

Husk VindowsUpdate bagefter...