Avatar billede -padde- Nybegynder
14. februar 2010 - 06:41 Der er 8 kommentarer

Spørgeskema program

Hejsa eksperter,
Jeg skal til at skrive speciale, og vil derfor gerne lave undersøgelser til den. Jeg ville derfor gerne have anbefalet et spørgeskemaprogram.

Jeg vil helst have et som ligger på min pc, da jeg prøvede at lægge open source systemet, Limesurvey, op på en server, men ikke helt forstod hvordan man lavede analyse i det.

Jeg kan huske jeg på HHx brugte et som hed enten spørgeskema 2000 eller Spørg2, men ingen af dem kan jeg finde på google længere (døde links)

Hvad kan I anbefale af programmer, ja.. eller online applikationer, som kan gøre det?

Det skal gerne kunne lave sammenligninger mellem 2 spørgsmål, og sådan noget hvor man kan gå HELT ned i detaljer, faktisk næsten så man kan spore et bestemt individ, om man vil.

Lidt i stil med Survey Crafter, The Survey System og StatPac, bare ikke så dyrt, uoverskueligt og stort

Er der nogen der kan hjælpe med sådan et program?
Avatar billede perolsen Novice
14. februar 2010 - 08:02 #1
ser lige med
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2010 - 08:58 #2
gratis? kan google-docs 'opret formular' ikke klare det?
Avatar billede -padde- Nybegynder
14. februar 2010 - 18:54 #3
claes57: Det ved jeg slet ikke hvad er, men vil lige tjekke det. Er det noget man installerer på PCen? For allerhelst vil jeg have noget jeg kan sidde med offline også.. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2010 - 11:55 #4
jeg har ikke selv prøvet det - ved bare, at det findes.
Avatar billede -padde- Nybegynder
15. februar 2010 - 16:07 #5
Jeg kan simpelthen ikke komme ind på det, jeg har fået en login, og når jeg så søger på "docs", så står der "omdirigering" og der står den i.. ja.. rigtig længe..
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2010 - 16:54 #6
http://docs.google.com
jeg er 'altid' logget ind, da jeg har google som startside med personlig opsætning inkl gmail - så jeg klikker bare på 'dokumenter'.
Avatar billede -padde- Nybegynder
15. februar 2010 - 19:12 #7
Google Docs kan ikke gøre det jeg gerne vil have - det er MEGET meget simpelt.. :(
Avatar billede be_nice Juniormester
22. februar 2010 - 14:18 #8
Har du kigget på denne vejledning til Google Docs?

http://www.ibeta.dk/sdan-laver-du-gratis-online-sprgeskemaer-med-google-docs/